Winterslaap/ Knipperen/ Het huis ademt
Lucas vindt het naar dat zijn vriendin Maizie een winterslaap houdt. / Weebiscuit wint altijd van Dimples wanneer ze een staarwedstrijd houden. / Lucas ontdekt een ventilatierooster. Hij weet Bodhi ervan te overtuigen dat het huis ademt.