Wanneer de moeder van Arlo gaat jagen, besluit Lucas even op Arlo te passen. / Er komt een vreselijk geluid uit de open haard. Lucas gaat kijken wat het is. / Lucas, Findley en Bodhi eten een magisch peperkoekhuis.