Als Arlo te wild speelt sluit Lucas een nieuwe vriendschap met een cactus. / Maizie steekt Lucas per ongeluk. Ze schrikken allebei, maar vooral Maizie heeft het er moeilijk mee. / Als Bodhi haar tong bezeert, moet dokter Lucas helpen.