Lucas en Findley zijn bang voor de donder en bliksem, maar Arlo helpt ze ermee om te gaan. / Findley vindt het spannend om op Huis te passen als Lucas een nachtje weg is. / Findley jokt dat hij ziek is om niet schoon te hoeven maken.