Lucas en Findley doen alsof ze superhelden zijn, maar Findley baalt ervan het hulpje te zijn. / Het superheldenduo vindt een zoekgeraakte babymier. / Lucas doet Bodhi na, maar misschien voelt ze zich beledigd.