Het is eindelijk lente. Maizie keert terug van haar winterslaap. / Lucas en Findley drukken op elke knop in het huis om nieuwe geluiden te ontdekken. / Lucas en Findley gaan op zoek naar een schat - Avocado's missende speeltje.