Findley ontdekt een laars die ze als kasteel kunnen gebruiken. / Wanneer Lucas en Findley ontdekken dat Avocado in haar bench is gezet, gaan ze haar opvrolijken. / Lucas brengt Dimples van alles zodat ze zich niet buitengesloten voelt.