Lucas en Maizie proberen Findley te leren dansen. / Arlo denkt dat ie inmiddels een grote uil is. Maar is ie er wel klaar voor om zijn vriendjes achter te laten? / Lucas heeft Findley uitgescholden en nu moet hij het weer goedmaken.