Lucas vindt een deur in Arlo's boom. Van wie is die? / Lucas zit vast in een koekoeksklok en Findley moet hem helpen. / Het is herfst en de bladeren beginnen van Arlo's boom te vallen. Lucas probeert het te herstellen.