Glijden/ Spin een web
Lucas en Findley ontdekken een ijsblokje waar je op kan glijden. / Nadat Lucas een perfect spinnenweb heeft gezien, is ie vastbesloten om ook zo'n mooi web te maken. Helaas is hij niet zo goed in spinnenwebben maken.