Lucas wordt 's nachts wakker. Het huis lijkt 's avonds heel anders. / Bodhi de kameleon kan goed verstoppen. Tijdens verstoppertje speelt Lucas vals. / Findley ziet een documentaire over spinnen en twijfelt aan zijn vriendschap met Lucas.