Boingo/ Findleys pechdag/ Je hebt gebeld
Lucas, Findley en Bodhi zijn geobsedeerd door Boingo, een nieuw speeltje. / Findley is ervan overtuigd dat het huis het op hem heeft voorzien na een reeks ongelukken. / Arlo de uil mist zijn moeder en Lucas besluit om op hem te passen.