Redbird's verzandde stranddag
Redbird wil met Batman, Robin en Bam naar de kust. Maar als Joker onverwachts opduikt en de strandplannen in de soep lopen, helpt Bam hem te beseffen dat, ook al ging het niet volgens plan, ze toch een te gekke dag hebben gehad.