Improviseer verkeer
Alle Batwheels (behalve Bam) zijn op mysterieuze wijze verdwenen en Bam roept de hulp in van A.D.A.M., de eerste Batmobiel. Bam begint de ouderwetse manier van misdaad bestrijden te waarderen en samen nemen ze het op tegen het Zoomlegioen.