Een jet op het droge
Batwing weigert om met haar nieuwe waterwerende-modus te oefenen en het lukt haar niet om Batman te redden uit Pinguin's gezonken schip. De Batwheels moeten Wing helpen met haar watergadgets zodat ze Batman kan redden.