Oost west, grot best.
Nadat de Joker de Batgrot heeft laten overstromen, vertrekken de Batwheels naar een parkeergarge om de hoek. Terwijl ze zich aanpassen aan hun nieuwe huis, leren ze belangrijke lessen over familie en er het beste van maken met wat je hebt.