Het geheime ontstaan van de Batwheels
Wanneer de Batwheels weggelokt worden van de Batgrot, installeert de Batcomputer kopieƫn van haar moederbord in de Bat-voertuigen om ze tot leven te wekken. De Batwheels moeten de Batgrot verdedigen en het opnemen tegen het Zoom legion!