Ronk en laat ronken
Redbird offert zijn stealth techniek op om net zo hard te ronken als de andere Batwheels, maar zijn aanpassingen werken averechts als Robin zijn stealth kwaliteit nodig heeft om de ongrijpbare Catwoman te vangen!