Als je een Jet bent
Green Arrow en zijn Arrowplane, Goldie helpen Batman met de Riddler. Batwing brengt Goldie tot leven en de twee worden beste vrienden. Maar als Goldie uiteindelijk weg moet, leert Batwing dat afscheid nemen niet altijd voor altijd is!