Dynamisch du-oh-nee
Als Snowy en Jestah samenwerken aan een msyterieus plan met zeldzame vriesbessen, werken Batwing en Buff samen om het snode duo uit te schakelen, maar als Batwing besluit om in haar eentje te werken, brengt ze zichzelf en Buff in gevaar.