Kalm blijven en doorrijden
Bibi's opvliegende karakter wordt extra uitgedaagd als Jestah haar flink beledigd. Bibi moet leren om de opmerkingen van die bullebakken te negeren als ze Batgirl aan 't helpen is om Harley te vangen.