Het was Harley
Iedereen verdenkt Harley Quinn ervan dat zij de dader was bij een roof. Maar terwijl Batman en Bam achter Harley aanzitten, beginnen Bibi en Redbird te vermoeden dat ze misschien wel onschuldig is.