Het verhaal van de twee Bibi's
De Badcomputer neemt Bibi gevangen en Jestah gaat vermomd als Bibi naar de Batgrot om het moederbord van de Batcomputer te stelen. Kan Bibi zichzelf op tijd bevrijden zodat ze de bedrieger kan ontmaskeren?