Bam's balorige fout
Bam brengt de Katmobiel van Catwoman, Poesje, tot leven, zodat de Batwheels gelijke teams kunnen maken voor hun potje Bat-bal. Maar Poesje is te wild om zich aan te passen, ondanks Bam's pogingen haar te temmen.