Bibi's slechte dag
Bibi heeft een vreselijke pechdag en laat de Joker ontsnappen. Ze denkt dat ze Batgirl niet meer kan helpen, maar een slechte dag vandaag, betekent niet dat het morgen ook slecht gaat.