Straffe Buff blues
Nadat Buff de Riddler heeft uitgeschakeld met een indrukwekkende move, geven de Batwheels Buff de bijnaam, straffe Buff. Maar Buff wil geen bijnaam en de Batwheels noemen hem weer gewoon Buff.