Hondenleven
Als de goedaardige Buff een groep zwerfhonden uit de handen van Catwoman redt neemt hij ze allemaal mee naar de Batgrot, inclusief de heldhaftige Ace, en probeert hij ze te verstoppen voor de Bat-familie.