Griep ik heb je
Griep ik heb je: Baby Bugs en Baby Daffy besluiten samen, in tegenstelling tot de andere Baby Looney Tunes te doen alsof ze hun griepprik al gehad hebben. Maar kunnen op de dag van Granny's grote feest niet mee doen omdat ze griep hebben.