Looney Tunes-sterren waren eerst Baby Looney Tunes! Half zo groot en twee keer zo lastig voor Granny. Bugs Daffy Taz Tweety Lola en Sylvester doen alles met elkaar. Je favoriete Looney Tuners in peuterformaat klaar om herrie te schoppen!