Nu museum, nu niet
Nu museum nu niet: Hun eerste keer naar een museum verandert de Baby Looney Tunes in culturele kenners en kunstenaars in de dop. Baby Bugs deelt bij Granny de ervaring en heeft voor alledaagse dingen een rijkelijke kunstgeschiedenis paraat.