Ontmoetingen met aanwijzingen à la Tweety: niemand wil Tweety in zijn museumspeurtochtteam. Dankzij zijn speurdersvaardigheden en wat hulp laat Tweety zien dat hij de beste speurder is. En als Tweety gewonnen heeft mag hij in elk team.