Blokhutkoorts
Blokhutkoorts: Granny neemt de Baby Looney Tunes mee om een weekendje eenvoudiger te leven in een blokhut en zonder alle moderne gemakken. Baby Bugs en Baby Daffy komen in de problemen vanwege de spelcomputer en Granny er wat aan doet.