Red onze kaneel
Red onze kaneel: De zus van Granny heeft een bakkerij maar ze moet sluiten omdat de verhuurder er een parkeerplaats wil aanleggen. De Baby Looney Tunes werken samen om één reusachtig kaneelbroodje te bakken om de bakkerij te redden.