Lichten! Camera! Tweety!
Lichten camera Tweety!: De Baby Looney Tunes kijken uit naar hun bezoek aan TV-zender waar hun favoriete kinderprogramma wordt opgenomen. Als Floyd ze per ongeluk opsluit in de studio moeten zij het programma in goede banen zien te leiden!