Deze varkentjes gingen naar de markt
Deze varkentjes gingen naar de markt: De Baby Looney tunes vinden de eerste keer naar de supermarkt fascinerend. Nadat Baby Bugs waarschuwt het lijstje van Granny aan te houden, koopt Baby Bugs wat lekkers en voelt zich vervolgens schuldig.