Kukeleku!: Op een bezoek aan een boerderij ontmoeten de Baby Looney Tunes een jonge haan Baby Foghorn Leghorn. Ze dat hij meer zelfvertrouwen krijgt en ontketenen een overtuigingskracht en welbespraaktheid die zelfs Foghorn niet verwachtte.