Kazernelol
Kazernelol: De Baby Looney Tunes leren in de brandweerkazerne over brandpreventie van de brandweerman Frank. Baby Daffy toont de minste interesse maar laat zien dat hij het meeste weet als hij in Granny´s huis een echt noodgeval heeft.