Zijn we er al
Zijn we er al?: Floyd die de Baby Looney Tunes meeneemt naar het jaarlijkse knoflookfestival dat ver weg is krijgt tijdens de rit allerlei variaties op de kindervraag zijn we er al? te horen. Ondanks Floyds knoflookplan loopt de dag anders.