Een midherfstnachtgil
Een midherfstnachtgil: De eerste Halloween van de Baby Looney Tunes heeft een verkleedwedstrijd voor Lola Melissa en Petunia de groep gaat langs de deuren voor snoep en Sylvester overwint zijn angst en bezoekt een enge buur.