Voetballen als Petunia
Voetballen als Petunia: De Baby Looney Tunes leren van Floyd alles over voetbal. Hoewel het Baby Petunia niet zo goed lukt werk ze het hardst en is ze het sportiefst en wordt ze de beste all-roundvoetballer van de Baby Looney Tunes.