O broeder, warenhuis zijt gij?
O broeder warenhuis zijt gij?: Baby Sylvester is bang want Granny´s kapotte oude stoel waar hij het liefst een dutje doet wordt vervangen. De andere Baby Looney Tunes proberen Sylvester gerust te stellen en het winkeluitje leuk te maken.