De pop is weg
De pop is weg: Aan boord van de nachttrein op weg naar Floyd verdwijnt de pop van Lola. Baby Bugs wordt speurder en probeert de vermiste Edna te vinden met een aantal flashbacks gezien vanuit het perspectief van de Baby Looney Tunes.