Old Home Brings Big Expectations
Pasangan yang membina rumah mereka 20 tahun yang lalu bersedia untuk menaik taraf, dan mereka ingin memodenkan ruang untuk perhimpunan keluarga. Kini, Dave dan Jenny dicabar untuk membina "Dapur Jenny Marrs" dan almari besar yang selalu mereka impikan.