Bland Rancher Gets Global Upgrade
Pasangan ini bersama semula selepas bertahun-tahun berjanji temu, dan kini mereka akan tinggal bersama dan ingin kemas kini rumah mereka. Dave dan Jenny menambah elemen dari seluruh dunia untuk mencipta pengubahsuaian unik pasangan ini.