Cozy Lake House Reno
Seorang wanita mahu ubah suai rumahnya di tasik di Rogers, Arkansas. Laman belakangnya bahaya dan tidak boleh digunakan, jadi Dave dan Jenny mahu manfaatkan pemandangan menakjubkan untuk wujudkan ruang santai tepi tasik hebat untuk dia dan keluarganya.