Small Historic Home Meets Full Potential
Pasangan muda beli sebuah rumah kecil berusia seabad untuk keluarga mereka, dan tempat itu sangat memerlukan penyegaran semula. Rumah ini sebahagian daripada sejarah Bentonville, dan sekarang Dave dan Jenny menghadapi cabaran besar memulihkannya.