A Worldwide Home Renovation
Pasangan yang telah tinggal di rumah yang sama selama 29 tahun bersedia untuk pengubahsuaian merangkumi barang dan kenangan kembara dunia mereka. Dave dan Jenny mahu gabungkan unsur baru ke dalam ruang dikemas kini sambil mengekalkan khazanah lama.