The Ultimate Cabin
Seorang ibu tunggal dan anaknya bersedia untuk mengemas kini kabin kecil mereka, dan mereka mencari rasa selesa dalam pengubahsuaian. Dave dan Jenny ambil tugas mengubah ruang kecil mereka menjadi tempat istirahat hebat di hutan.