Marrs Family Farmhouse Renovation
Emosi bercampur ketika pasangan Marrs buat pengubahsuaian khas rumah ladang keluarga mereka sendiri. Dave dan Jenny hadapi kejutan dan terima perubahan besar ketika bersiap untuk tinggalkan rumah lama dan menyesuaikan diri dengan ruang baru mereka.