Lakeside House in the Trees
Sepasang suami isteri dan anak perempuan mereka bersedia mengemas kini rumah tiga tingkat pertengahan abad mereka di tasik. Terdapat kebimbangan keselamatan di rumah itu, jadi Dave dan Jenny cuba lalui liku-liku pengubahsuaian yang sangat diperlukan ini.